is niet erg. Bij ons wordt het volgende week ook beter.vandaag redelijk en 25 graden.Leuke verhalen. Wij blijven jullie volgen. Groetjes, Jose en Remi
is niet erg. Bij ons wordt het volgende week ook beter.vandaag redelijk en 25 graden.Leuke verhalen. Wij blijven jullie volgen. Groetjes, Jose en Remi
BeantwoordenVerwijderen