Wouter met Rocio. Zij is de vrouw van een collega van Hans en we hebben een geweldige dag met haar gehad. We zullen nog veel gezellige dagen gaan beleven want zij zijn ook net aan hun avontuur begonnen. We kunnen het erg goed vinden samen.
Wouter en ik hebben ons toch even in de hitte gewaagd voor een wandeling in het park naast ons appartement. 45 minuten hooguit. Maar toch even een ijsje gescoord.
Van het verjaardags geld van Opa en Oma heeft Wouter dit gekocht. Helemaal zelf in elkaar gezet. Hij is er erg blij mee. Bedankt Opa en Oma.
Deze foto is vanaf ons balkon. We kijken uit op "Cloud nine"
Maar dan moeten we tussendoor ook nog een erg smerig huis poetsen. Hoort erbij zullen we maar zeggen.
En dan na het poetsen tijd voor een plons in het zwembad. Maar na 20 minuten moesten we eruit vanwege een onweersbui.
Dit is het uitzicht vanuit de andere kant. Big city....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten