woensdag 10 augustus 2011

Weer update

We willen er verder niks mee zeggen :-)

1 opmerking:

  1. is niet erg. Bij ons wordt het volgende week ook beter.vandaag redelijk en 25 graden.Leuke verhalen. Wij blijven jullie volgen. Groetjes, Jose en Remi

    BeantwoordenVerwijderen