Het zegt denk ik wel genoeg...............................................!
maandag 24 juni 2013
Australië...........december 2012/2013
Ik ben lang bezig geweest om een blog te schrijven over onze reis naar Australië. Ik bleef maar schrijven en schrijven. Het was een reis van ruim 3 weken en er valt zoveel te vertellen over deze reis, daar heb ik een boek voor nodig. De natuur, de mensen, de steden het gevoel wat we daar hadden is gewoon weg niet echt te beschrijven. En dus wil ik het maar gewoon kort houden. Het was een geweldige ervaring die ik iedereen gun. Kijk en geniet mee. We waren er in de Australische zomer en die is in december.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten